понеділок, 10 червня 2013 р.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме що все дуже цікаве, але потребує  достатньої підготовки. Звичайно багато нового, невідомого. Вважаю, що це допоможе мені зацікавити учнів для вивчення біології та екології, що підвищить рівень знань. 
Модуль 2. Рефлексія 
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме…
Проекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.
 Модуль 3. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення.  Основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані
Рефлексія Модуль 4
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
Що оцінювання  повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу; залучати учнів до процесу оцінювання; використовувати різні стратегії оцінювання; треба заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів.
Рефлексія  Модуль 5
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…Я зрозуміла, як використовуватиму Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень, розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень,  навчилася правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права,  спланувала, як використовуватиму  Інтернет при вивченні теми, створила власну презентацію щодо представлення ідей проекту.
Рефлексія Модуль 6 
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів.
Що електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Але ми  маємо подбати про безпечну роботу учнів при використанні Інтернету перед тим, як вони почнуть користуватися Інтернет-ресурсами. Один з доступних засобів безпеки учнів та ефективного використання ними Інтернету – встановити правила користування Інтернетом (ПКІ). Але  укладання документа ПКІ недостатнє для того, щоб забезпечити дотримання учнями описаних правил. Потрібно постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом. 

Немає коментарів:

Дописати коментар